Remome my brain

Min bloggdesign har jag redan tröttnat på. Den vart inte alls osm jag tänkt mig så någon dag när jag orkar ska jag sätta mig ner och fixa tills jag blir nöjd. 
Hade man haft photoshop och varit duktig på de hade de blivit bra men får nöja mig med de skitprogram jag har. 
 
Snart drar jag iväg och spelar lite gitarr och efter det blir det ett kvällspass på hemköp. 
Hade annat planerat men jag måste ju tjäna in lite pengar så det får gå först. 
 
 
__
 
Det känns att hösten närmar sig, det börjar bli kallt i luften och man lär dra på sig lite mer kläder än förut. 
Dock tycker jag det är mysigt att ha skinnjackan på mig eftersom den är för varm för sommaren. Så den här tiden är egentligen den bästa tiden för skinnjacka. Badass!!
 
Men man saknar såklart de varma sommarkvällarna, ståendes framför ett grymt band på nån festival. 
Det är livet och nu på hösten/vintern så får man ladda batterierna och spara undan pengar för nästa års summertour.
Ingen aning vad 2014 har att bjuda på än så länge men det blir nog bra. 
 
Var ett tag sedan man såg hardcore superstar nu så det skulle inte sitta fel. Eller ja, det var nån månad sen, förband till Def Leppard där bilderna är tagna, men ändå. Det känns längesen. 
 
 
Wild Boys!
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0