On with the Show

Let´s face it. Jag är sämst på att blogga. Det var meningnen att det skulle komma en del 2 på tidigare inlägg. Men fuck it. Jag orkar inte. Har helt enkelt inte tid. 
Jag har väldigt mycket att göra just nu med skolan osv. Jag kommer fortsätta lägga in lite ströinlägg här ibland när andan faller på. 
Så jag själv kan kolla tillbaka och se vad fan jag har gjort i livet. 
 
Just nu pågår iaf livekarusellen och jag spelar med ett band som heter Gravel. Vi ska väl göra tre spelningar till. Falun, Ludvika och Borlänge. Det kommer nog bli kul och ganska nervöst men vi kör. 
Inte riktigt min musikstil på det som vi spelar men det är spännande att spela sånt som man inte är riktigt hemma på också.
 
Igår kom också nyheten att Mötley Crue kommer köra en sista turne för att sedan sluta föralltid. 
Jag kommer sakna dom såå. Vi visste hela tiden att detta skulle hända snart. Något i mig kommer att försvinna. Det kommer bli ett litet svart hål i själen men alla minnen kommer ju såklart finnas kvar. 
All Bad Things Must Come To An End
R.I.P Mötley Crue
 
Bilden är från Sweden Rock 2012 och troligtvis Björn olsson som tagit den. Fin bild!
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0