Skolka praktik, bra idé?

Idag så tyckte jag att jag var jättecool som skolkade en hel praktikdag, imorron blir likadant.
Känns inte som att skolan har börjat fast jag har ju praktik egentligen.
Första dagen igår var så tråkig att jag drog till Kelly efter lunch.
Inte ens en dag klara jag av att ha praktik.
Nu har jag iaf mailat min lärare om en lösning, hoppas han går med på det.

Som sagt så blire skolk imorron med för då har jag kör lektion och på fredag halkbana så blir inte mycket praktik.
Jag tror jag överlever faktiskt.

Hade iaf en helt okej dag igår med flickvännen trots lite krångel men vi hade ju varandra iaf.
Fick ju trots allt sova med henne sen på kvällen och vakna upp tsm på morgonen.

Nu ska jag dö lite, eller iaf roa mej med något.
Vad vet jag inte än.

ses!!


Kommentarer
Postat av: sanna

haha, kom in här när jag sökte på skolka från praktiken. Och jag skolkar idag med. Skulle börjat vid lunch och sen sluta 15.30 och då tänkte jag men tre timmar vad gör det. Är på en veterinärclinik där jag bara får stå och glo. Problemet är bara att vad ska jag hitta på?! ont i huvudet?(ska dit imorgon. Har inte ringt idag ens och sagt att jag inte kommer idag ;) ) Btw du borde verkligen byta ut denna kommentarsrutan, man ser intr vad man skriver!

2011-09-01 @ 12:06:40

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0