StudieDag

Godmorgon allihopa, elle goddag kanske.
Jag har iaf varit vaken i kanske 2,5 timmar nu.
Skönt att sova till halv 12. :D
Som sagt så har vi studiedag idag på haraldsbo.
Det kan behövas lite då och då :D
Har lite ont i armen fortfarande men inte alls lika som igår. 

Idag har jag slipat och tagit bort färg från dörrar och fönster i mitt rum för de måste målas om.
Men det går ganska fort för jag kom på en smart sak.
Att om man blöter ner det med vatten först så lossnar det på en gång.
Så jag håller fortfarande på med det men nu har jag tagit en liten paus och ska käka en micropizza.
Om en timme ungefär kommer älsklingen på besök i två timmar.
Det blir myys :P<3

Nu ska jag äta pizzan, hare bäst allihopa :D


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0