gitarr, förslag på låt?

kvälls inlägg.

Nu sitter jag här vi datorn och lyssnar på musik samtidigt som jag spelar gitarr.
Det blir liksom lite trevligare att spela till musik =)

Kom med ideer vad jag kan lära mig spela :D
nån som har nån idé släng in det i en kommentar bara :D

Annars sitter jag och skriver på msn med min älskling också:D
Tänkte gå ner och fika lite kanelbullar snart.
Kanelbullens dag ni vet. xD
Mums vad gott det ska bli.
Sen ska jag nog gå och lägga mig snart.
Är jävligt trött, borde sova ut lite.
Såhär när det är skola imorron, och halvår. 
Omg jag och Sofie har varit tsm i ett helt halvår. 
Det är ju typ hur mycket som helst. 
Jag är lika kär nu som för 6 månader, helt underbart.
Jag har ju faktiskt fixat en liten present åt henne, eller ja några små.
Men jag säger inte vad nu eftersom hon ihärdigt läser denna blogg.
Imorron kanske ni kan få veta vad hon fick.

Nu ska jag fortsätta med mitt, tare lugnt nu dom här timmarna som är kvar av söndagen.
Imorron äre måndag igen och skola. Åter till vardagen.
See yah bloggläsare.


Kommentarer
Postat av: Sofen

Och jag är också lika kär som för ett halvår sen!!

ÄLSKAR DIG MEST.

Hoppas du blir nöjd med dina små presenter <3

2009-10-04 @ 21:53:02
URL: http://sofieestille.blogg.se/
Postat av: emma nord - foto & vardag

europe - new love in town :D

2009-10-05 @ 18:01:44
URL: http://emmanord.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0