inte måndag....än

Idag är det söndag.

Har precis kommit hem efter några timmmar hos farmor och farfar, farmor fyllde 78 år.
Det vart tårta och sånt trevligt.
Jag hittade en gammal gitarr som jag har tagit med hem och ska fixa till.
Nu har jag precis läst den underbaraste text som älsklingen har skrivit.
Jag älskar henne verkligen<3<3
Nu har jag precis varit ner och ätit köttbullar och mos med bea sås. MUMS
Och nu så ska jag gå ut i garaget en stund och sätta i cyllen i moppen och kanske göra nått på epan.
Sen blir det att gå in till datan osv.
Ni får hare bäst  kanske kommer in lite bilder senare.
SEE YAH SOON


Kommentarer
Postat av: Sofen

Jag var bara ärlig. Jag älskar dig. <3

2009-10-11 @ 17:53:39
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0