jösses, dålig update today.

Aja fullt upp idag så då hinner man inte blogga minsann.

Men ja vad har jag gjort?
Skola till klockan 2 sen vart det med bussen från skolan in till falun där jag blev bemött av älsklingen och emma.
Ttrevligt trevligt.
Sen bar det av till säter och ku, tisdag=ku dag vet ni.
Men först var jag ju tvungen att ta kort för epa-körkortet.
Så det vart in på expert och fixa det, 195kr. fyfan vad dyrt.
Aja hoppas att pappa sponsrar mig med dom pengarna annaras har jag inte mycket kvar av studiebidraget att leva på i 15 dagar.
Träffade märtha också, var väldigt trevligt sen gick jag och älsklingen och märtha till ku.
Vi fikade,jag gjorde ett jättefint rosa och svart armband. (bild kommer imorron när jag orkar lägga upp)
Sen vart det väl prata med folk och ah allmänt social.
Hem och ut i graget och jobba på med epan. Slipa flak idag också men nu är jag snart klar.
Ska slipa sista lilla imorgon efter gitarren sen blire och olja in flaket.

Och nu sitter jag och lyssnar på musik, msn.ar med älsklingen och bloggar.
Som vanligt altså.
Idag blire iaf en tidig kväll.
Siktar på ca halv 11-11 nån gång.
bye bye readerz.

ps, min kärlek den går till Sofie, jag älskar dig.
Du är underbar. världens bäst flicka.
Puss och kram på dig i massor.<3<3


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0