måååndag!!

Seg måndag.

Det känns som om denna måndag har varit förevigt.
Började med att jag vaknade imorse klockan 2-3 tiden och blödde så mycket näsblod att jag trodde jag skulle bli tom på blod.
Jag somnade sedan igen efter en halvtimmes blödande.
Sen gick jag upp 10 i 7 och gick direkt till bussen.
Sen gjorde jag väl skoljobbet och var klar vid 2.
Då bussen gick hem.
VHemma igen klockan 4, fyfan vilket helvete att det ska ta två timmar innan man är hemma. som tur är har jag med mig boken så det går lite fortare då.
Sen när jag kom hem vart det att slänga i sig lite mat och sen iväg igen.
Till avesta för farfar fyller år.
Men innan det så svängde vi in och tittade på tapeter och golv till mitt rum.
Jag hittade väl nån som jag gillade så jag lånade hem nån rulle som jag sen ska provam hur det blir.
Sen vart det tårta och prata med dom nån timme.
Nu har jag precis pratat natttelefon med älsklingen.
Puss på henne.<3<3<3
Jag älskar dig Sofen <3
Nu ska jag sova för ännu en skoldag imorron.
KUUUUUL xD not.
Men ah detta är min vardag.
Hare bäst. :D

Saknar er Älsklingen och märtha.
Filmkväll eller liknande i helgen/ lovet? :D


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0