Make some noice.

Gokväll bloggisen!

Vad händer ute i världen?
Ja iaf så sitter jag och just nu försöker få inspritaion till att skriva en låt och försöka knåpa ihop något på min gitarr.
Det går inte så jätte bra.
Det brukar inte göra det men jag ska fan lyckas.
Det blir bara massa skit som inte passar ihop med den andra meningen.
Aja jag får väl försöka antar jag.
Jag har suttit och kladdat hur länge som helst men inget resultat.
Men att lyssna på musik hjälper faktiskt.
Musik är bäst.
Om allt annat känns kasst så äre bara att riva på musik, så blir det genast lite bättre. '

Det är en grej jag brukar göra.
Om det ahr hänt något, br¨åkar med någon så man blir jävligt irriterad så satsar man på att spela så hög musik man bara kan.
Inte typ nått akustiskt utan ju värre desto bättre.
Och glöm inte!! slå i dörren :P
Haha det där funkar garanterat.
Blir alltid bättre av det och för mig som spelar gitarr så brukar jag också dra åp förstärkaren på högst volym och bara spela på alla strängar, misshandlar fan gitarren men det blir bättre.

Så har du problem, prova med det xD

Nu ska jag fortsätta med låtskrivandet.
Kanske blir lite hög musik i mellanåt för att rensa hjärnan.
Hare bäst.

See yah


Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, tack för tipsen ;)

2009-10-29 @ 17:03:58
URL: http://lifeaslina.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0