Kortis

Hej hallå.
Hemma nu efter en kort dag i skolan och ku.
Först började det med att jag åkte till skolan.
Fick man reda på att mattte och idrottsläraren var sjuk.
Så vi hade bara en två timmars naturlektion idag, slutade klockan 12.
Sen bare av till säter och först sofie sen ku.
Vi gjorde väl inte direkt nått på ku, pratade fikade osv.
Jag,Älskling,Elias,Ida,Sebbe,Nisse och Emelie. Och såklart ingrid.
Det var faktiskt väldigt trevligt.
Sen Nu har jag kommit hem precis har bara ätit en färdigrätt.
Black and white, mums:D
Nu ska jag lyssna på monsson förtiälva gånger innan jag ska sova.
Kanske blir en film och bara slappa för jag är så jävla trött. :D
Gonatt :D


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0