Julshowen i Avesta


Abris! Spelade på den akustiska denna kväll. För er som vill veta så är han musiklärare i Avesta.

Randy från nashville som var där med sin fru och spelade för oss.

Wilma, grymmaste tjejrösten jag har hört på länge. Lokalbegåvning från Avesta i think it was!
Duktig var hon iaf.

Detta och mycket mer fick vi som var på Julshowen i Avesta igår.
Det har blivit till en tradition att gå på showen som är i samband med lucia varje år. Detta var den 21 i ordningnen och min pappa har gått på den sen det började.
Jag tror att jag har varit där nu ungefär 5 år kanske.
Det är mestadels Country som kvällen syftar på men det är en del annat också sen sista delen så blire julmusik.
Kanske inget jag skulle lyssna på i vanliga fall men det är ändå trelvligt att åkå dit med pappsen och sitta i stolen och njuta sen i pausen så bjuder pappsen på fika.


Men ja detta var vad jag roade mig med igår.
(Samtliga bilder är tagna och redigerade av mig)


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0