cp-dag

Jag har tyvärr inte fått igång internet förän nu.
Den här dagen har sugit från början till slut, kuknde fan inte bli värre.
1.min ipod är borttappad/stulen, skitkul :/
2.min mattebok och mina skrivhäften är spårlöst försvunna.
3.alla lektioner sög.
4.ingen gitarrlektion.
5.dåligt väder,tänkte åka skidor men nej då.
sen äre säkert nått mer som har gått snett också.

Superkul dag verkligen, NOT!!
Jag borde stannat kvar i sängen idag. 

Aja jag är iaf ledig imorron,skönt det iaf.
Vi får se vad som händer, vid bra väder kanske det blir att åka skidor, vem vet.
Och imorron ska jag ringa dalatrafik och kolla om dom har fått in nån ipod om jag tappat den på bussen eller så.




Nån som sett min ipod nano? 
Ser ut som den på bilden med svarta hörlurar som det står packard bell på.(ej orginal altså)  


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0