Luften jag behöver för att andas.

Här kommer ett inlägg som handlar om min älskling.
Jag älskar dig så mycket att jag får ont i magen.
Det är helt sjukt.
Allt vi har gjort tillsammans, allt vi upplevt.
Det går inte att glömma bort, dom minnena kommer alltid att sitta kvar i huvudet.
Tack och lov, för det är fina minnen vi har.
Visst, vi har haft mycket otrevliga minnen också men dom fina lägger sig framför och det är dom man kommer ihåg mest.
Jag tycker om dig för du: 1. är en snäll och omtänksam person 2. För att du är den som förstår mig bäst, och det sista men absolut inte det minsta, Du ser jävligt bra ut. 
Sen finns det massa andra fina saker med dig också men det tar för lång tid att rabbla upp dom här. 
Jag vill bara säga att du betyder väldigt mycket för mig, det hoppas jag du vet. 
Det tror jag du vet. 
Det är en sån bra känsla att gå där brevid dig och visa upp dig för hela världen och samtidigt veta att du är min. 
Det är något jag är stolt över, för jag tycker verkligen om dig. 
Jag gillar det sättet du ser på mig, med dina underbart vackra ögon och sen ger du mig det där behövliga varma leendet som gör att jag blir alldeles varm innuti kroppen. 
Det börjar pirra jag blir glad. 
Min flicka, hur kan du vara så underbar. Det är något så särskilt med dig som inte går att sätta ord på. 
Du är....Du är..? ja du ser, underbar, ja visst det är du men vafan det är ungefär lika stor bit som en ärta på fotbollsplan, det är för litet ord. 
Jag kan inte göra annat än att säga att jag älskar dig mer än ord kan beskriva och jag hoppas att vi ska kunna dela mycket mer tid tillsammans. 

Jag älskar dig, April den 5 2009, kommer alltid att liga mig varmast om hjärtat. 

"du är allt jag nånsin önskat"

 

 


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, det kommer bli grymt! Synd att du inte kan åka dit...

2010-02-17 @ 17:43:54
URL: http://drinkitup.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0