Dagens låt.



Jag tänkte införa en liten sak här på min blogg, dagens låt. 
Eftersom jag inte klarar mig utan musik så kommer jag därför att försöka varje dag lista en favoritlåt.
Och förhoppningsvis hitta lite nya roliga band och låtar.
Givetvis kommer temat på låtarna oftast vara rocklåtar.
Men det kan ju dyka upp någon annan låt.
Ibland har jag ett sånt där humör att jag bara vill lyssna på typ flipsyde,kesha,prmoe eller liknande.
Dunka dunka låtar så att säga.
Men mest rock kommer det såklart handla om eftesom det ligger mig varmast om hjärtat.

Här kommer då den absolut första av dessa låtar.

Dagens låt.



Poison- Your mama don´t dance.

Den är så grymt bra.


Kommentarer
Postat av: Darjish:- Heavymetal, nice design and a lot of attitude!

sv; hahah, egentligen inte! Men vad fan, har ändå ångest xD för trots allt är metaltown metaltown! Men du har nog rätt, hahah, Mötley är gudarna. That's it.

2010-02-02 @ 22:02:28
URL: http://assonfire.blogg.se/
Postat av: Recklesslife

Älskar den låten! :) <3



sv: tack ;p ja, det håller jag med om. och det behövs mer rockbloggar ;)

2010-02-08 @ 18:23:39
URL: http://recklesslife.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0