Damn it´s virus in hear.

Hemma.

Ja då var man hemma då efter en dag i skolan igen.
Haha ja då var teoridelen klar för veckan nu äre bara yrke i två dagar :D
Det blir trevlans.
Ska fortsätta bygga på gitarren har jag tänkt :D
Nu sitter jag  och försöker få inspritation till att spela men de går lite segt.
Jag fattar inte vad som är problemet, det är ju så hääääär kul att spela men nu har jag inge inspiration till nånting känner jag. Inte jobbar jag bra i skolann och inte jätte sugen på att spela gitarr, vad är detta :O
Ett virus har kommit in i min kropp tror jag, en trojansk häst eller nått :0
Hoppas det blir bättre iaf.
Som sagt jag behöver inspiration till att sepla gitarr, nu går det av bara farten att man lägger den i knät men inte så mycket mer än att spela allt man spelat hundra gånger.
Försöker skriva en text till en låt också men det går lika dåligt det.
Nej nu ska jag sluta gnälla och lyssna på musik.
Lite dirty penny och vains of jenna fåre bli.

Hare gött!!


Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, den har jag läst. Är nog den bästa biografin jag någonsin läst faktiskt! Slukade den på bara några dagar :)

2010-03-10 @ 20:27:50
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Postat av: [lisa bjernhagen]

sv: har det det? men härligt :D hade tydligen inte det för vissa ändå, haha.

2010-03-10 @ 22:00:26
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0