Romme alpin here i come.

Oj, länge sedan en update nu.
Här kommer det iaf.
Igår var jag hela dagen i uppsala med min syster när hon var till sjukhuset.
Fast jag följde ju såklart med för att shoppa :D
Jag köpte: En dvd med musikvideor av mötlery crue, boken "the dirt" och speglar till en spegelvägg :D
Trevligt trevligt.
Just nu: Sitter och väntar på att älsklingen ska komma, idag blire att åka slalom i romme.
Äntligen säger jag bara, som jag har väntat på att få ta årets första tur.
Hoppas på inga bryta ben bara och ett vackert väder. 
Ha en bra dag allihopa.
See yah


Kommentarer
Postat av: Märtha

Ni valde den perfekta dagen, kalasfint väder ju :-D

2010-03-02 @ 09:54:49

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0