Blommor och Bin

Då var man hemma från frissan då, jag är faktiskt helnöjd även om det blev ganska mycket redigering i håret.
Skönt när det är varmt, JAG HAR INGET KVAR!! MOHAHAHAH
Kan ta en trasa och tvätta skallen med, elleR?
Njae,det skulle jag aldrig tillåta.

Nu sitter jag och väntar på att kelly-pelly ska komma, funderar på att dra in till stan och möta henna bara för att jag vill och för att köpa nya stärngar till gitarren, då jag råkade spela för hårt häromdagen.
Jobbigt läge.

Lägger upp en bild på nya håret sen.

c yah soon!

Bara för att jag vill så slänger jag in en annan bild^^

Denna bilden är tagen av mej igår och redigaread av mej.


Kommentarer
Postat av: Bitter Sweet And Twisted

Jävlar vad cool bild!

2011-07-07 @ 16:06:55
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0