1 MAJ

Då var det vår då.
Eller ja nu känns det ju som det men det har spåtts att snö skall sänkas ner över dalarna på fredag.
Vet inte om det är sant men jag hoppas inte.

Igår så hade jag en väldigt mysig sista april med Michelle och hennes familj.
Åt supergod hemmagjord pizza och sen var jag,Michelle och hennes 5 åriga lillasyster ner till brasan.
Var ju kanske inte det roligaste men det hör väl till antar jag.

Sen drog vi hem och myste resten av kvällen.


Nu är jag hemma och har städat mitt lilla rum och försöker kolla in lite jobb till efter skolan.
Köpte även hårfärg till huvudet idag också, så snart hoppas vi på en lite rödare ton.


Till helgen blir det rättviks marknad med älskling skulle jag tro.

Mycket information på en gång, så kan det vara ibland...  



I wish i lived in HollyWood!


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0