Life filled with music

Gårdagen bestod av jobb med pappa. Tjänade lite pengar som går direkt till kategorin sparande. 
Jag vet inte riktigt vad jag ska använda pengarna till men antingen festivalbiljetter eller möjligtvis göra den första tatuering på min kropp. Har dock inte bestämt vad motivet ska bli för jag har mycket idéer men mitt nyårslöfte var ju att skaffa en i år så det får jag väl köra på. 
 
Imorron så börjar jag min praktik på hemköp som sedan leder till sommarjobb vilket känns väldigt bra.
För att överleva så krävs det ju att man har pengar. 
Jag hoppas också att jag får ett positivt svar från Ikea då det idag var sista dagen för ansökningar att vara inne. Hoppas innerligt att jag får ett jobb så att man kan få börja någon form av eget liv. Skulle kännas riktigt bra!
 
Igår inhandlades också ett gäng skivor. Bild kommer här. 
 
 
*Yngwie malmsteen live platta från Brasilien 1998. Dubbel CD
*Aerosmith samlingsbox med 4 CD (Permanent vacation,done with mirrors,pump och get a grip)
*Backyard babies dubbel CD "from demos to demons" 1989-1992.
 
Allt gav jag 100 spänn för, det tyckte jag var väldigt värt och jag måste säga att backyard babies var väldigt kul att höra. De är ju inte särskilt gamla på de här inspelningarna. 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0