Sunday today, don´t like it.

Hellu!
 
Ja då var det söndag och jag är fortfarande sjuk. Rullar in på min fjärde vecka som sjukling och jag vettefan vad detta är men jag vill gärna bli av med det. 
Måste ju tillbaka till hemköp och göra ett bra jobb så att jag förhoppningsvis får mitt efterlängtade sommarjobb där. 
Men då måste jag ju lära mig alla saker som man måste lära sig. Typ kassan osv. Det är ganska läskigt men väldigt kul. Jag hoppas det fortsätter med det.
 
Håller också på att försöker samla ihop lite pengar genom att sälja delar från min reservdelsbil. Det går väl sådär. 
Litegrann har det blivit men inte så mycket som jag hoppats på. Men det kanske kommer. 
 
Den lila äre jag säljer delar från och den blå är min bil som jag kör i. Its najs, aight?
 
 
 
 
Hittade detta band igår när jag luskade igenom youtube flödet och det låter riktigt bra. Lyssna och njut.

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0