Back to school

Hello!
Jag har precis varit min första dag i skolan (igen). Det var väl sådär. Fick massa info.
Har börjat på boomtown och ska väl gå där i ett år. Sen får vi se om jag trivs. 
Jag kommer förhoppningsvis kunna jobba på hemköp vid lediga tillfällen som helger och lov för att tjäna lite extra cash i kassan. 
Nu så hoppas jag att jag får åka ut till michelles sommarstuga och chilla lite innan morgondagen som blir fylld med jobb. 
Sen är jag lite ledig igen på fredag för att sedan jobba hela helgen. 
 
På fredag får jag också förhopnningsvis lön för mödan och jag planerar att köpa mig en nya dator eller systemkamera. Svårt val faktiskt. 
 
Aja nu ska jag gå och duscha för den som bryr sig. 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0