Hopeless!

Jamen sedär!
Då har man gått tillbaka till skolbänken eller?
Går visserligen på folkhögskolan MEN det blir nog inte så mycket jobbigt plugg. 
Började på Boomtowns folkhögskolakoncept och det är ungefär som boomtown fast inte riktigt. 
Och ni som nu undrar vad detta är så är de alltså en högskola som inriktar sig på musik. Men det är altså folkhögskolan som jag går på. 
 
SÅ nu har vi rett ut det. 
 
Idag var iaf våran första performance inför klassen och jag körde tillsammans med Michelle. Vi gjorde en akustisk cover på Europes låt, Dreamer. Det gick sådär även fast min a sträng var lite ostämd, men sånt är livet. 
 
Imorron blire jobb mellan 09.00 och 17.00
Skönt med lite jobb samtidigt som skolan så att man över huvudtaget har råd att ta sig fram och tillbaka och hit å dit. 
 
Nu ska jag sluta babbla. Jag har tyvärr inte hunnit lägga över bilder på min nya dator så kan ju inte ens lägga upp en liten egobild eller något liknande. Detta är alltså ett bildlöst inlägg!
 
---------------------------------------------------
I                                                 I
I                                                 I
I                                                 I
I                                                 I
I                                                 I
I              Plats för Foto               I
I                                                 I
I                                                 I
I                                                 I
I                                                 I
I                                                 I
---------------------------------------------------

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0