Hardcore superstar!

http://www.rocknytt.net/cd/9297-hardcore-superstar-cmon-take-on-me-100
 
Läste nyss en recension på kommande album från Hardcore superstar som ramlar ner i brevlådan den 27/2
Jag är nu ännu mer spänd och jag hoppas verkligen att recensionen stämmer väldigt bra. Har sånna förväntningar nu så det är inte klokt och det är snart dags för ögonblicket som jag längtat efter sedan split your lip satte sig på hjärnan. Nu har det gått ungefär två år sedan den kom ut och jag måste säga att om dom toppar alla album som står i recensionen så måste det vara förbannat bra.
Jag peppar onsdag nästa vecka. Hoppas den inte blir försenad bara, det har jag inte ro till.
 
Imorron släpps även nästa singel och en ny video men jag har faktiskt tänkt att spara mig om jag kan hålla mig från att titta på den. Det känns som att sätta en godisskål framför en sjuåring. Menmen.
Wish me luck!
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0