Def Leppard i Uppsala!

Gårdagen toppar nog väldigt mycket som jag varit med om. 
Def Leppard på vaksala torg i Uppsala.
Det var helt magnifikt och detta kan jag leva på väldit länge. Att få se ett av mina absoluta favoritband för första gången är en underbar känsla. 
Det gjorde ju inget att ett annat av mina favoritband var förband heller, sjätte gången i ordningen som jag ser hardcore superstar och de är lika grymma som alltid.
Konserten var helt euforisk och jag tnket dela med mig av lite bilder som jag tog. 
 
Bild från Kö!
 
Mustasch var första förbandet så här kommer iaf en bild på Ralf Gyllenhammar. 
 
 
Sen spelade Hardcore Superstar
 
 
 
 
 
Och sen kom det vi alla har väntat på 
 
DEF LEPPARD!
 
 
 
Joe Elliott
 
 
Phil Collen
 
 
Rick Allen (syns inte men finns ändå)
 
Vivian Campbell
 
 
Sist men inte minst, den coolaste i bandet...Rick Savage!!
 
Jag råkade ju komma hem med 
En Tour t-shirt,en bandana och.......
 
TVÅ PLEKTRUM!
Ett från Hardcore superstar och ett från Def Leppard. 
 
Awesome!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0