Flytta eller inte flytta, det är frågan.

Jag tänkte bara att jag skulle dela med mig av lite ångest som jag har just för tillfället.
Det är så att jag har kommit in på en skola till hösten som jag verkligen skulle vilja gå på. 
Detta innebär att jag måste flytta ca 20 mil i södergående riktning. Men, utbildningen går ut på att bli akustisk gitarrbyggare och eftersom jag redan gått möbelsnickeri på gymnasiet så passar det bra med mitt stora intresse för just gitarrer och musik. 
 
Detta innebär också att jag kommer flytta ifrån det som betyder mest i världen vilket är min bästa vän och flickvän(samma person^^)
Hon har eventuellt beslutat sig för att gå en skola som finns stationerad i hemorten. Sånu har jag lite ångest.
 
Har även fått en kontakt om en lägenhet som jag skulle kunna flytta in i omgående om de inte vore för jobbet. 
Det är en etta för 6500:-/månaden.
Svindyrt jag vet, men tydligen så är prissumman densamma på alla liknande lägenheter.
 
 
Hur ska jag gå till väga, det är väl bara jag som vet. 
Det skulle vara så skönt att flytta på så många vis men det finns en rad anledningar till varför jag inte skulle. 
Michelle är ju första och största anlednigen.
Men jag har just nu ett sommarjobb som jag trivs hyffsat bra med, går det vägen kanske jag har jobb i höst också. 
Hemma så finns tillgång till garage och verktyg eftersom jag är bilintresserad så använder jag de möjligheterna ganska ofta. Sen kan jag spela gitarr när jag vill och i princip hur högt jag vill. 
 
This driving me crazy!!
 
 
Jag bjuder er kära läsare på denna fina bild från bråvalla!
 
 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0