GRATTIS /

Jobbat litegrann idag och nu sitter jag och väntar på älskling. Jag ska försöka tvinga med henna ut och fota på ett helt awesome ställe som vi hittat i skogen. 
Jag kanske slänger upp lite bilder här om det blir något som blir bra.
Annars äre inte så mycket som händer. Sover mest när jag inte är på jobbet. Alla andra som har semester, hoppas ni njuter lite åt mig med för här blir det minsann ingen semester. Inte i den bemärkelsen ni har. Jag har väl iofs ledigt några håldagar lite här och där men det är nog inte längre än två-tre dagar åt gången. Som längst!
 
Nu ska jag ställa en fråga till er få läsare som faktiskt finns kvar här. 
Är det bara jag eller slutar alla blogga? Bara idag så har två stycken bloggar som jag läst regelbundet lagt ned. 
Ingen verkar heller visa sig att de är här och läser för det finns inte längre kommentarer. 
För några år sedan hade jag ett par hundra läsare om dagen. och fick enormt med kommentarer. Nu är det liksom tio som högst men inga kommentarer. Man kan ju nästan skaffa sig en dagbok istället för det är lika många som läser den. 
 
Skriv en kommentar och visa att ni finns iaf. 
 
Nog om detta!
 
Idag fyller världens bästa gitarrist år. Slash fyller 48!
Han är en stor förebild för mig och jag började faktiskt spela gitarr pga honom. Jag såg ett program på mtv för många,många år sedan när jag var typ 6 eller något. 
Jag reagerade och frågade mamma vem det var. Hon berättade vem det var och jag har nog alltid velat spela gitarr sedan dess. Jag tyckte han var sååå cool och hans image var det som jag fastnade för. Han stod på scenen,helt still i sina pilotbrillor och höga hatt. Det såg så enkelt ut. 
Det tog dock många år innan jag började spela gitarr på riktigt tyvärr. Hade jag börjat då, när jag faktiskt frågade om jag fick så hade jag varit grym nu, det är nått som jag ofta grubblar på. 
MenMen, det är lite svårt att göra något åt nu. 
 
Slash fyller alltså år och vad passar inte bättre än att lägga ut en låt från AFD skivan som också fyllde år.
Min favorit är Nightrain, so here it is Live from The ritz 1988 
 
 
 
 
 
 
Fick ju äran att bevittna honom på getaway rock festival 2010. Det kan ha varit det bästa jag sett. Helt galet!
 
Grattis SLASH!
 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0