Welcome to paradise

Det blir mer och mer sällan att jag sätter mig och skriver ett vanligt inlägg här. 
Oftast handlar det om något som jag varit med om eller liknande men nu tänkte jag bara skriva vad jag har hållit på med den senaste tiden. 
Jag har jobbat, massor och kommer jobba massor i veckan. 
Jag och Michelle har startat en pakt om att vi ska vara väldigt nyttiga och träna. Så nu är vi ute och går varje dag och springe några gånger i veckan. 
Skönt att träna lite inför vintern då blire nog en del skidåkning skulle jag tro. I alla fall för min del. 
 
Idag har jag bara slöat. kollade igenom en live dvd med green day som jag köpte för en tid sen som var mycket bra "Awesome as fuck".
Saknar bråvalla, vi hade "the time of our lives" för att citera GD när jag ändå håller på. 
Den konserten var helt amazing och jag hoppas att man kanske får möjligheten att se dom igen snart. 
 
Just nu vet jag inte vad jag ser fram emot. Kommer nog inte bli så mycket mer inom festival i sommar som det verkar. Blir nog en del jobb bara och till hösten så har det ju kommit upp en del kul konserter som man troligtvis ska besöka. 
 
That was the hole thing i guess, over and out!
 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0