Always remember this day, as the day you almost.....

Sitter och tycker lite synd om mig själv. 
Älskling åkte nyss härifrån, ser inte henne föräns på freag, lång tid. 
Vi kollade film nummer fyra idag av pirates of caribbean. Haft ett ltet maraton, grymma filmer och johnny depp är kung!!
 
Sen är jag enormt förkyld och imorgon väntar dagen of doom. 
Jobba från 12.00-22.00 dagen innan midsommar i en matbutik. Jag tror min förkylning och jobbet kommer ta död på mig. Nästan helt säker på min sak. 
Får iaf vara ledig på midsommar, hoppas då att vi kommit på något kul att göra. 
 
Nu ska jag lägga mig ner och kurera mig så gott jag kan med tabletter,hostmedecin och andra läkemedel för att jag ska bli frisk. 
 
 
Hemköp Here I Come!
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0