Tack för Kaffet.

Måndag är det idag. Solen skiner, än så länge.
Imorron så ska jag gå på bal med flickvännen. Det kommer nog bli kul, i hope. Jag gillar inte att klä upp mig egentligen. Trivs bäst i jeans och bandtröja menmen jag gör ett undantag. 
Vi får väl se hur bra det blir. Kanske slänger upp en bild eller två, vem vet. 
 
Det är ganska tråkigt att vara ledig. Jag hade gärna passat på att jobba nu ist för att jobba när Michelle slutat skolan till exempel. För att sitta själv om dagarna och inte göra varken det ena eller det andra är ju inge vidare. 
Blir mycket slötittande på datorn osv. 
 
Nu ska ajg iaf försöka hitta på något att göra. 
Slänger in
 
 
 
 
 
som idag får bli denna underbara låt med Jason/Timbuktu och Dregen.
Man kan verkligen inte annat än att älska den. Låten börjar 0.48 typ om ni vill skippa pratet innan. 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0