HELLO HELLO!

Dagen har bjudit på en ny frisyr. Jag funderar nu bar på om jag ska slänga in lite blonda tonder i det svarta eller om jag ska låta det vara svart? 
Jag är nöjd men det känns som vanligt att hela håret är borta fast det i princip är lika långt. 
Kan ju säga att det är uppklippt som fan och längderna är kvar. Jag slänger upp nån bild sen när jag lyckas ta en bra. 
 
Tog också en promenad i vårsolen som stekte ganska skönt imellan varven. Lyssnandes (som jag alltid gör när jag går) på filip & fredriks podcast. Alltid lika trevligt. 
Måste ju också säga att idag så äre ju lite på tv man kan kolla på om man känner för det. Jag kollar alltid på ullared och hissen m filip och fredrik på måndagar. Det är väl inte så mycket mer egentligen som jag kollar på över huvud taget förutom filmer och sånt. 
 
Äh det här var ju inge kul att läsa om. 
Slänger in en grym låt och video med halestorm. Hon kan ju sjunga det lilla livet. 
 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0