Not dead yet!

Jag och Michelle kollade på Dokumentären Jason Becker-not dead yet igår och jag fällde väl en och annan tår til den. Så himla fin och stark. Vilken kille! Har inte hört talas om han innan snacket om den här dokumntären som gick på ettan för några dagar sedan. 
Det känns som att den vände mig ut och in. Nu sitter jag och lyssnar på hans album perspective och låten end of the beginning som kanske är det finaste jag har hört någonsin. 
All respekt till denna kille och har ni inte sett den så måste jag säga att det är något som ni verkligen borde göra.
 
 
Låten är nästan tolv minuter men det är såå värt att lyssna på hela, det är ett mästerverk. 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0