2012 once again?

Sitter hemma och trökar, finns ingenting att göra då jag är helt trött i kroppen och inte orkar gå ut ochh göra något vettigt med till exempel bilen. 
Blev inget hemköp idag heller eftersom jag känner mig helt slut men imorgon känns som att jag måste prova att gå. Orkar inte sitta hemma och uggla heller. 
 
 
Sitter och funderar på hur sommaren kommer att se ut, för troligtvis kommer jobba en ganska stor del av den. 
Vet inte alls om jag ska gå på någon festival eller hur det blir. Jag hoppas innerligt att vi bestämmer att dra iväg på någonting. Annars blir längtan efter 2014 alldeles för stor. 
Jag ska inom de närmsta dagarna ta reda på ungefär hur sommarplanerna för jobb kommer att se ut och så man kanske kan planera efter det. 
Jag har min sista praktikdag den 7e Juni på hemköp och efter det så hoppas jag på att få jobba så mycket som möjligt som timanställd. Sommarjobb är garanterat iaf och sträcker sig över Juli och Augusti troligtvis.  
Det kommer nog bli kalas. 
Till hösten har jag än så länge inga planer på vad som kommer ske. Inga jobb på gång som jag vet om just nu men jag måste nog ta tag i den biten också. Skulle vara skönt att ha något säkrat efter sommarjobbet. 
 
Vad har ni för planer i sommar?
 
Saknar Sweden rock 2012 like hell, men årets upplaga gör mig inte det minsta sugen. Skulle vara Europe´s 30 års konsert som säkert blir ganska tuff. Annars är det inget för mig i år. 
Förra året var iaf helt klockrent! Skulle vilja uppleva det igen. 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0