From this to that

Det började som en mysig helg i stugan med Michelle och avslutades med magsjuka.  
På fredagskvällen så startades grillen och maten vart suuper. Efter det avslutades kvällen med att vi skrev en ny låt. 
Lördagen infann sig snart och problemen syntes vara långt borta. Vi hade en mysig men ganska seg dag och på kvällningnen drog vi in till ornäs för att kolla på hockey, eftersom jag hade missat att det var eftermiddagsmatch så såg jag bara sista 10 minuterna men Sverige vann ju så det var ju bra. 
Tog en biltur runt i Borlänge senare på kvällen och nästan hemma i stugan igen så känner jag att jag börjar må dåligt, det visar sig vara magsjuka och nu sitter jag och försöker få i mig lite yoghurt med banan för att upprätthålla min mage i ett hyffsat läge. 
Detta innebär att jag inte jobbar iaf de första dagarna den här veckan. 
Någon som vet någon bra film att tillbringa dagarna med i sjuksängen. Idag har jag tillbringat tiden framför..Save the date,knocked up,dinner for schmucks och over her dead body. 
 
Ska väl snart dra igång den femta filmen för idag och sedan tillbringar jag resten av söndagen med att sova. 
Godnatt och jag önskar mig själv att krya på mig. 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0