It´s my life!

För att citera Bon jovi, It's my life and it's now or never, I ain't gonna live forever.
Och med detta sagt så har jag antagit utmaningen att åka ner till stockholm på fredag för att göra en intervju på en skola som jag tidigare har sökt till
Eller rättare sagt i upplands väsby. Skolan heter musikinstrumentakademin (långt ord) och betyder helt enkelt att man lära sig bygga och restaurera akustiska gitarrer. Det är en treårsutbildning och när de tre åren är klar så kommer jag (ifall jag kommer in) ha sju stycken byggda akustiska gitarrer som jag själv tillverkat. 
Ascoolt om ni frågar mig. Nu ska vi inte dra några förhastade slutsatser eftersom det är en intervju kvar och sen får vi se vart vi tar vägen. 
Jag tänker att om jag inte tar chansen så kanske jag aldrig får igen den och det kommer jag nog ångra om några år. 
 
Men, om det skulle vara så att jag blir erbjuden ett fast arbete på något där jag sökt så blir det väldigt knivigt om hur man skulle göra. Jobb kommer och går men det känns som att den här chansen ska man nog inte missa. 
 
Det som skule göra att jag inte väljer att gå är att jag är så sugen på att tjäna pengar. Det skulle ju vara så kul om man kunde få tjäna sig en vettig lön vilket jag aldrig har gjort.
 
Så med tanke på ovanstående citat så slänger jag helt enkelt in låten i fråga...It´s my life med BON JOVI!
 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0