Thats awesome

Sådär då var det söndag igen och en till vecka börjar gå mot sitt slut. 
Denna vecka finns det mycket att se fram emot. 
På onsdag blire lång-rep inför studioinspelning på torsdag. Det kommer blir så kul att få spela in i riktig studio för första gången. Så det peppar vi som fan. 
Låten som vi ska spela in heter Pitch Black Heart och den har blivit så galet bra. Det började som en akustisk mystisk låt med crazy text till helt psycho och 70tals inspirerad med trummor och crazy synthslingor. 
 
Allt som allt så har det blivit en sjukt bra låt och jag kommer definitivt länka den här på bloggen när den är klar så att vi får lite lyssnare på den. 
 
 
På fredag får man ju också lite lön, vilket kommer klirra skönt i kassan efter en del konsertbiljetts-köp på sista tiden. Kommer bli en amazing vinter med bl.a Avenged Sevenfold som jag sett fram emot så jävla mycket och som man äntligen ska få se. Dock så blir det första gången någonsin med sittplats på rockkonsert men det fanns ju inga biljetter kvar när vi kom på att vi skulle köpa. 
Men man kan absolut inte missa!!
 
För att det ska bli ännu mer text i detta inlägg så håller jag och Michelle på och letar lite lägenheter i Falun/Borlänge området så är det någon som mot förmodan skulle sitta på en sådan lägenhet så hör av er för tusan!
 
På tal om denna tatuering som jag såg på skogsröjet så funderar jag på vad jag ska göra som första tatuering. det var mitt nyårslöfte i år att jag ska göra en så jag lär väl kanske hålla det då? Men vad?
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0