Skivmässa!

 
Igår (lördag) var jag och Michelle ner på skivmässan i solnahallen. 2a gången som vi var där och det är som att komma till himlen!
Såååå mycket skivor och såå lite pengar. Eller ja, man kan ju inte köpa allt liksom. 
Detta var iaf det som jag köpte. Steelheart skivan blev jag mest nöjd med att jag hittade. Letade som en dåre efter den och till slut så fanns den där och jag knep åt mig den direkt. 
 
Mycket nöjd över mina inköp och jag stod över en del bra som jag tänkte på men då har jag något att längta till sen. 
 
 
Har för övrigt köpt mig en systemkamera på elgigantens grymma öppningsrea. 
En systemkamera för 2000 är helt okej och absolut passande i min budget. Behöver varken bättre eller dyrare just nu. Tycker den funkar väldigt bra hittils. Inte hunnit använda den så seriöst än dock men det kommer nog. Ska tvinga med Michelle till ett grymt ställe och fota lite sen. Bilder kommer upp då. 
 
 
Hon är så söt
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0