Something

Nu har jag lagt över iaf lite bilder till nya datorn så nu kanske man kan få lite inspriation att skriva några rader på bloggen. Det känns som att alla har slutat blogga men det kanske bara känns så. 
 
Iaf. 
Jag håller på och tränar som en galning på night on fire med reckless love som jag ska ha som musikuppgift. 
Nästa vecka ska jag välja ut medlemmar till en ensamble och så ska vi repa ihop den låten på en vecka och framföra för resten av klassen. Läskigt, jag är inte van att framföra saker inför publik. Men det blir säkert kul.
 
Jag har sånna galna planer som jag jättegärna skulle vilja genomföra i höst. 
 
Avenged sevenfold på hovet, Mäktigt!
Sen släppte ju gröna lund att In flames skulle spela nästa fredag! 
Skulle vilja gå på Rock of ages musikalen!
Russel Brand på cirkus som stand-up
Alter bridge 
Airbourne
Rocklassiker festivalen i sandviken med bland annat Europe,Twisted sister och Fatal Smile.
 
Ni hör ju själva att det inte går att genomföra allt då jag inte blir rik på att jobba lite då och då på hemköp.
Men något av det blir det iaf. 
 

 
Här kommer en liten teaser av ombyggnaden av bloggen som snart ska tillträda. 
 
 

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0