I, I feel so alive, for the very first time.

ALIVE.

Vaknade för nån timme sen, typ halv 11-11 nån gång.
Nu har jag städat mitt rum lite och pumpar Alive på högsta.
Så jävla skön låt asså.
Tänkte jag skule ladda upp en topp 10 lista på bästa låtarna just nu i nästa inlägg får det bli.
Idag har jag blivit mkt bättre från förkylningen men jag är ändå hemma för att vi har inställda lektioner hela dagen, soft.!
Och imorron går man till 12, halvdag. :D
Idag vad ska jag göra idag?
Jag har hört det ryktas om att en viss älskling ska komma och våldsgästa. Det blir trevligt.
Det innebär mer skärgårdsdoktorn.
Annars ska jag sitta framför datorn iaf tills hon kommer.
Jag gillar den här datron, så skönt utan virus,utan lagg och ja allt är så bra. 
Men nu ska jag fortsätta pumpa ALIVE.!
For the very first time!!

See yah 


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0