ojoj hänt mkt sen sist.

Vart inge bloggande igår pga ingen tid.
Igår klockan halv 10 åkte jag hem till Sofie.
Vi myste runt och typ var allmänt söta.
Sen åt vi mat.
Sen myste vi väl lite till:D
Sen vart jag ännu mer hungrig och tyckte det var en bra ide att äta igen.
Så jag åkte moppen till konsum, köpte grillad kyckling med potatissallad, käpte även efterätt.
Glass och fruktcoctail. MUMS xD
Sen vart det filmkväll med märtha på kvällen.
Tjockade på popcorn och zingo.
Ja vi tittade på paris hiltons bff och nån romantisk film som gick på 3,an.
Sen såg vi på halva linas kvällsbok eftersom skivan laggade lite.
sen somnade vi och vaknade klockan 8 pga märthas fina väckarklocka.
Hon gick upp och gjorde frukost åt oss sen vart det lite socialt innan dom skulle med bussen till säter.
Då åkte jag hem och nu har jag precis kommit från matbordet, käkat tacos:D
Vi få la se vad som händer sen.

byebye

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0