IF YOU SNOOOOOOOZE, YOU LOOOOOOZE

Skola idag!! woho! :D
Dagen började med att jag skulle gå upp extra tidigt för att ajg skulle kunna leva lite innan skolan, så jag ställde klockan på 6 Sen ja när klockan väl var sex så vart den helt plötsligt 10 i , bussen går 10 över :/
Asbra, stressa i ett glas apelsinjuice och sen iväg ungeäfr.

Sen slutade vi iaf kl 11.20 så det var ju rätt skönt ändå.
Då åkte jag in till borlänge mötte älskling med sina vänner. Linda,emma och malin.
Det vart väl lite bus på donken och jc, bad hair day.!!
Sen Följde jag med min bejb hem, vå bråkade som fan och ja lite tårar osv.
Sen när det vart någolkunda bra gick vi och mötte daniel, Ttrevligt att få se han,längesen!:)
Lite shopping på ica sen bar det av hemmåt.

Nu har jag suttit och läst alla bloggar och lyssnat på musik.
Nu håller jag på att titta på en film när älsklingen sms.ar och säger,
Dålig bloggare, då kom jag på att ingen update hade kommit idag, fy på mig. fast ingen tillgång till dator.
Aja nu ska jag titta vidare på film så får ni ha det så bra alla där uta i landet/ni som läser bloggen :D
HAre så kommer inlägg imorron när jag vaknat.
Puss och godnatt på er,

Jag älskar dig Sofie
Du är så sjukt himla underbar.
Jag älskar dig så damn mycket.
Du är allt och fan allt till också,
Det ska aldirg sluta såhär igen, lova det nu<3
Klarar mig inte utan dig, du är mitt allt.
5 april, en dag att minnas.
Snart 5 september.omg 5 månader.
Love you honey, sov så gott fumman..
LYSSAR FRÅN MIG;
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: emma nord

bad hair day :D sofie är min, bara att accpertera de :D

2009-08-29 @ 12:34:41
URL: http://emmanord.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0