8 månader den 5 december

Godmorgon alla sömniga folk.

Idag vill jag bara berätta först och främst att jag och min älskling har varit tillsammans i hela 8 månader.
Det känns som hur länge som helst.
Jag älskar dig Sofie<3

Igår vart det ingen update pga av orksaker.
Först gick jag i skolan och det var ganska underhållande :D
Jag gjorde en skiss på nästa projekt =)
Sen träffade jag Sofie,sara och per Stille.
Gick på bio med hela gänget och såg luftslottet som sprängdes.
Den var väldigt bra och spännande fast lite seg imellan åt.
Sen åkte vi hem till mig och sov här tills nyligen då hon skulle in till säter med bussen.
Och nu sitter jag då här, och har kollat alla låtar som var med i idol igår för det hanns inte med att titta på.
Jag tycker helt klart att rätt personer gick vidare till final.
Fast det hade ju varit kul med en tjej och en kille i finalen men ahja, erik kom ju med så jag ska inte klaga.
Nu ska jag nog fortsätta med att hålla på i mitt rum.
Ha en bra morgon alihopa så kommer förmodligen mer update under dagen. =)

Puss på dig älsklingen<3<3<3<3


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0