Ändring på updaten, nu ska det bli bättre.

Förlåt för den dåliga uppdaten på sista tiden, har inte orkat att uppdatera.
La bloggen åt sidan för ett tag men nu ska det bli ändring.
Nu kommer ett inlägg med saker jag gjort under tiden jag inte bloggat.

Vi börjar med torsdagen då jag gjorde klart mitt skåp i skolan.
Det vart riktigt bra.
Nu ska jag bara sätta in glas.

Fredag.

Ja då hade skolan en aktivitetsdag så jag dansade hela dagen.
Vi lärde oss "riktig" bugg och fowtrot, på mordernt sätt.
Det var faktiskt ganska roligt.
Det trodde jag aldrig jag skulle säga efteråt men ja.
Efter det var jag med älsklingen.

Lördag-Söndag.

Jag var då med älsklingen hela helgen.
Och på lördagen så tittade vi på bio, 2012.
Riktigt bra film med grymma effekter.
10/10 =)
Sen myste vi hemma hos mig och sen på söndagen så gick vi på julmarknad med Märtha.
Det var också väldigt trevligt.
Det vart lite mys ute påstan och dricka glögg och äta pepperkakor.

Måndag.

En helt vanlig dag + att jag var med daniel på eftermiddagen och vi pratade och sen kollade vi på film.
Saw 5. Lite udda var den allt, som alla andra tidigare :D

Tisdag.

Igår var det aktivitetsdag och vi fick välja aktiviteter vi ville göra.
Detta gällde bara hv programmet, det vill säga. Frisör och trä.
Jag valde såklart innebandy och det gick riktigt bra.
Kul var det sen var vi på en "leva livet bra" föreläsning.
Ganska intressant.
Sen efter skolan vart det och träffa älskling sen åka till säter på avslutning på ku.
Vart å käka pizza, mums vare.
Sen prata man med massa folk och hade allmänt trevligt. :D
Sen när man kom hem var man ju tvungen att träna inför svenska provet.

Onsdag.

Idag har man haft först sovmorgon sen kom jag lite sent på engelska lektionen och sen hade jag svenska.
Prov, det gick inte bra kan jag ju bara upplysa, sämsta provet jag gjort hittils tror jag. :(
Efter det vart det att ta svin influensasprutan.
Det gick väl bra men det krampar lite i armen såhär efteråt.
Hoppas att det inte blir värre.

Och imorgon är jag ledig ocks, gud vad skönt.
Sova hela dagen typ  =)
Fast tror att älsklingen skulle komma hit nån timme mellan hon slutade och hennes luciaträning.
Aja det blir bra iaf, ska se om jag kawn försöka göra klart lite i rummet också.
Inte så mycket kvar nu. 

Nu har ni fått lite update från senaste tiden :D 
Ha det så bra allihopa och nu kan ni fortsätta läsa bloggen varje dag för nu kommer uppdateringar. 
Ha en trevlig kväll. 
Mer update kanske kommer nu när jag ända kommit igång. 
:D 


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0