Coca cola :O

Hejsan hoppsan, här sitter jag och är frustrerad.
Jag försöker få igång det eländiga musikprogrammet, men det vill inte funka :/
Jag sitter och väntar på att pappa ska komma och hjälpa mig att förstå, eftersom han är kung på engelska.
Och inte jag.
Hoppas att det löser sig.
Sen idag har jag städat mitt rum, kollat på film och spelat gitarr.
Som en vanlig slappdag, rätt skönt efter julens stök osv. ;D
Sen sitter man och försöker sig på ett leende på läpparna och försöker bita ihop men vafan jag har inte druckitm cola på säkert 1 vecka. det börjar kännas kan jag lova :D
Jag är inte beroende( försöker intala mig själv).
Men gott skulle det vara med en kall cola nu :O
Aja blir att skaffa sig imorron tror jag om jag så ska ta skotern in till gustafs :D
Nu ska jag fortsätta sukta. Ha en bra dag allihopa ;


Jag saknar gamla coca cola reklamen till jul.  :O
Jag vet, men jag har alltid älskat den reklamen sen jag var liten :D
Om man fick se den här så skulle man ju kunna få julkänslor.


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0