eruption ;D

Gokväll, redan kväll :O
Vart tog denna dag vägen?

Jag har iaf hunnit gjort lite.
Var och kollade på golv till mitt rum och jag hittade två stycken jag gillade.
Tog hem prov grejer så jag skulle kolla vilket som passade och nu har jag bestämt mig.
Ska beställa det imorron ;D
Nu sitter jag och spelar gitarr och lyssnar på musik.
Trevligt, håller på att frsöka lära mig bitar ur eruption av van halen:D
Inte helt enkelt kan jag säga men det går väl om några dagar ;D
Har och målat klar det mästa nu är det bara lite kvar inna golvet ska in.
Det ska komma in bilder så snart jag är klar, jag lovar :D
Nu ska jag titta på film/program om det finns nått trevligt att se på :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Golv e bra o ha :o :D

2009-12-10 @ 19:06:45
URL: http://jossaanna.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0