God jul :)

Ja då vare jul igen då :D
Har suttit uppe och kollat på film nu på morgonen.
Trevligt trevlig.
Nu väntar man bara på att tomten ska komma, närå men ja det händer väl inte så mycket nu fram tills 2-3 tiden.
Då kommer förmodligen farmor och farfar och hälsar på.
Funderar på att åka ut och åka lite skoter innan men vi får se hur det blir med den saken :D
Nu ska jag iaf kolla till farmville och se vad somhänder.
Jag vet att jag är lite seg med det men jag har inte riktigt fattat det, vilket jag knappt gör än men ah :D
Ni får ha en trevlig jul allihopa så kommer det säkert mer inlägg under dagen :D
Ha det bra.

GOD JUL




Kommentarer
Postat av: Anonym

God jul

2009-12-24 @ 11:24:42

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0