Pics.

Gokväll.

Tänkte bara slänga in lite bilder som jag tagit med nya kameran :D


Det är då jag iklädd min nya mössa jag köpte på mellandagsrean.
Carlings-50kr.
Var den värd, varm och go.


Gud vad estetisk jag är.
Detta var vad jag åstakom med lite fritid penna och papper.
Inte direkt nogrann gjord men ah, hyfsad.


Den har jag suttit och tryckt i mig idag :D
Mums vare kan ja lova ;D

Ja det var ju inga "bra bilder" direkt utan mest vardagliga.
Men jag tänkte jag skulle gå ut och försöka fota lite imorron.
Vi får se hur det blir med det, eller om det är för kallt :D
Ha en bra kväll allihopa.


Kommentarer
Postat av: SOFiE

Du är så himla fin och underbar <3

2009-12-29 @ 00:43:59
URL: http://sofieestille.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0