sick today. :/

Tjena :D

Sitter här i sängen och tycker synd om mig själv, nej men nästan.
Jag har blivit sjuk på nått konstigt sätt.
Har ont i hela kroppen huvudverk, illamående och svettas som fan.
Vette fan vad det kan vara :D
Det känns inte som en vanlig förkylning elr likn..
Men jag har iaf legat hemma från skolan idag.
Först vaknade jag vid halv 7 och tänkte nej jag kan inte gå till skolan såhär idag.
Sen somnade jag och vaknade vid 9 igen då slog jag på datorn och smsade lite sen somnade jag igen.
Vaknade kl. typ kvart över 1 eller nått sånt.
Sen dess har jag kollat på en mötley crue film som jag lånat på biblan.
Det var 3tim och 20min :D
Lång och bra ;D
Det är vad jag har roat mig med, nu ska jag snart äta.
Sen tror jag att jag ska antingen titta på film eller bara slöa.
Ha en fortsatt trevlig dag alla.  :D


Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Krya på dig :)

2009-12-18 @ 20:02:19
URL: http://fatmas.blogg.se/

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0