fredagsmys, IDOL!!

Friday, äntligen :D


Nu har jag kommit hem och ja jag vet inte vad som händer direkt idag.
En riktigt lyckad dag idag, NOT.
Först så får vi sätda hela dagen sen fikade vi för att vi hade städat sen satt vi i närmare en timme och väntade på att lektionen skulle börja, då kommer läraren och säger att vi får gå hem och att han hade sagt det tills oss redan innan.
Men det hade han inte, ingen hade hört det, Lyckat!!
Sen glömde jag mobilen i dom andra byxorna, också askul så den som vill nå mig, skriv kommentar.
Men jag har iaf gjort en liten hemlis som "någon ska få" nån dag :D
Hoppas du blir glad för det =)
Sen ikväll är det ju idol också, undrar om det blir att titta på det.
Hmm tror det, man måste ju följa det lite iaf.
Annars blire nog och vara ute i garaget hela kvällen.
Vill bara säga krya på dig till älsklingen och hoppas det är bättre än igår.<3
Så vi kan ses snart.
Jag älskar dig och jag saknar dig, hopppas vi kan ses iaf imorgon, för på söndag gåre ju inte :(
Du är mitt hjärta.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
Du och jag föralltid.<3


Kommentarer
Postat av: Märtha

Hmmm, vem kan det vara till.... SOFIE KANSKE?! :P

2009-11-06 @ 17:26:51

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0