Roomservice :D

Goklväll.

Det vart ett sent inlägg idag för att jag har haft fullt upp.
Först slutade jag skolan sen mötte jag älsklingen, vi åkte hem till mig och myste och kollade på john tucker must die.
Ganska rolig film faktiskt :D
Gillar man tonårsdrama filmer så är den perfekt :D
Sen när hon åkte hem vid runt 8 så vart det lite först ritade jag en gitarr som jag tror jag ska måla på väggen sen :D
Sen vart det att riva lite mer i rummet, nu är typ allt på golvet ist för bokhyllor,väggar osv.
Ganska tomt blev det =)
Men nu ska det bli ändrin g för jag har kommit på precis hur jag vill att det ska se ut.
Jag säger så mycket som en röd och 3 svarta/gråa väggar och svartvitrutigt golv :)
Det är vad jag har i tanken just nu, kanske om jag orkar att jag målar taket svart också :)
vi får se.
Men nu ska jag sova så godnatt alla läsare och ha en skön natt.
:P

Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0