Sommaren 09

Har nu vaknat och jag kollar igenom gamla bilder sen i somras :D
Här kommer lite av vad som hänt i somras.


Jag vart tillsammans med världens bästa flicak, fast det var väl mer i våras kanske.


Skiljsmässa på klassen. Blandade känslor där. 
Saknar tiden lite ibland. 


Jag och den här har väl inte vart bästa vänner hela sommaren om man säger så. 
Fast mellan gångerna den varit trasig så har den använts flitit. 


Ja det vart en hel det moppeturer med daniel också.
Bl a denna gång när den bara dog utanför solvarbo :D

 
Jennys bild.
Säter cruising i somras.
Jag och älsklingen.

 
Rix fm festivalen med Märtha och älskling.
Härlig dag det =)


Märtha och daniel på skolavslutningen :D
Gud så söta =)


3 månader med älsklingen <3


Semester med familjen i varberg. :D
Mycket fina foton varte då =)


Fotodagen med älskling, Fast det var väl sensommaren/i början på hösten.

Ja nu ser ni ungefär hur min sommar såg ut.
Det var mycket vänner och älsklingen som gällde då. :D
Längtar till sommaren 2010. =)
Fast då blire nog en del sommarjobb också ;D


Kommentarer

Skriv din åsikt här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0